با وردپرس میشه هر سایتی رو ساخت؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آموزش وردپرس

شاید شما هم نام وردپرس را شنیده باشید یا مدتی با آن کار کرده باشید اما آیا با وردپرس می توان هر وب سایتی را طراحی کرد؟ می خواهم در این مقاله به این سوال پاسخ دهم که با وردپرس میشه هر سایتی رو ساخت؟ با این مقاله همراه من باشید تا سالها تجربیات خودم را با شما در میان بگذارم.

طراحی سایت با وردپرس امروزه بسیار آسان و راحت شده اما این به این دلیل نیست که طراحی سایت با وردپرس کار پیش پا افتاده و معمولی باشه. در واقع هیچکس با نصب وردپرس به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل نمی‌شود. اگر می خواهید تبدیل به یک طراح سایت حرفه ای شوید باید به خوبی وردپرس و محیط آن را بشناسید و در کنار آن با افزونه و قالب های مطرح آن آشنا باشید تا در انجام پروژه اشراف کامل داشته باشید.

طراح سایت وردپرسی بسیار زیاد شده اما آیا هر طراح سایتی می تواند یک وب سایت موفق را پی ریزی کند؟ مسلماً خیر

 

هر سایتی با وردپرس طراحی نمیشه!

بیاید اول به این سوال پاسخ دهیم که با وردپرس میشه هر سایتی رو ساخت؟ پاسخ ساده است خیر - هر سایتی را نمی توان با وردپرس طراحی کرد چون وردپرس هم مزایا و هم معایب خودش را دارد که برای انتخاب بهترین گزینه باید جوانب مختلف را بسنجیم.

برای مثال اول از همه باید بدانیم قصد طراحی چه وب سایتی را داریم؟ چه امکاناتی قرار است در وب سایت ما وجود داشته باشد؟ آینده وب سایت به چه سمتی حرکت می کند؟ برای مثال هیچ گاه با وردپرس نمی شود وب سایتی شبیه به اسنپ طراحی کرد. چون که اسنپ یک سیستم درخواست تاکسی آنلاین است و پیاده سازی چنین سیستمی باید کاملاً اختصاصی طراحی شود. یا مثال دیگر مثل الوپیک، یا وب سایت ترب، وب سایت انجام معاملات بورس یا ...

اما با وردپرس چه وب سایت هایی می توان طراحی کرد؟

  • طراحی انواع وب سایت های خبری
  • طراحی انواع وب سایت های شرکتی
  • طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی
  • طراحی انواع وب سایت شخصی و وبلاگی
  • و...

در واقع وردپرس آمده تا در این زمینه ها به شما کمک کند. اتفاقاً وردپرس گزینه عالی برای یک کسب و کار فروش محصول یا خدمات است که با کمترین هزینه های بازار بتواند کار خود را شروع کند. از طرفی وردپرس به هیچ وجه محدود و ضعیف نیست و اگر شما از منابع موثق آموزش وردپرس را دنبال کرده باشید حتما قادر هستید که وب سایت های بسیار حرفه ای و عالی را طراحی کنید فقط کافیه که وردپرس را به خوبی یاد بگیرید.

هر طراح سایتی که قول طراحی سایت با وردپرس به شما میدهد الزاماً حرفه ای نیست پس در انتخاب طراح سایت خود انتخاب کنید چون که اگر سایت شما بدون استراتژی و اصول بهینه سازی وب سایت طراحی شود هیچ کمکی به شما نمی کند و فقط هزینه های خود را به جیب فردی سودجو منتقل کرده اید.

برای همین منظور می توانید خودتان وردپرس را بیاموزید تا وب سایت های حرفه ای را خودتان برای خودتان طراحی کنید و حتی برای دیگران کار طراحی سایت انجام دهید، اگر با وردپرس اصولی وب سایت طراحی کنید خیلی سریع می توانید رشد کنید و در طی 6 ماه نتایج عالی از کار خود دریافت کنید.

 

در چه زمان سراغ وردپرس بریم؟

زمانی که وب سایت شما با پتانسیل های وردپرس جور در میاد و به بیان ساده تر وب سایت شما در چارچوب خبری، فروشگاهی، وبلاگی می باشد. زمانی که هزینه و منابع شما محدود است و نمی توانید هزینه های بالای 30 میلیون را داشته باشید. هزینه نگهداری تیم و استخدام برنامه نویس را ندارید و هزینه مارکتینگ و بازاریابی هم ندارید.

وردپرس به شما کمک میکنه با بودجه زیر 10 میلیون تومان وب سایت ایجاد کنید و این وب سایت برای شما میلیون ها آورده مالی داشته باشد. خیلی وقت ها وب سایت های اختصاصی و گران قیمت نمی توانند کارایی وردپرس را داشته باشند چون که برنامه نویس سایت به اندازه کافی ماهر نبوده و یا به مباحث مکمل طراحی سایت مثل: SEO، بازاریابی و... تسلط نداشته است.

 

حال با این توضیحات شما بگین برای طراحی سایت چه سیستمی را انتخاب می کنید؟ و آیا تا به حال از وردپرس استفاده کردید؟





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : mehdi seyedi
ت : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');